۱۳۸۷ اردیبهشت ۲, دوشنبه

آقای استاندار! لطفاً معنای مهرورزی را برایم توضیح دهید!!!

آقای استاندار! لطفاً معنای مهرورزی را برایم توضیح دهید!!!

آقای استاندار!!! دو روز پیش سومین وبلاگم هم حدوداً یک ماه بعد از فیلترینگ وبلاگ پیشینم در واپسین روزهای سال «اتحاد ملی و انسجام اسلامی»، در برخی از سرور های استان خراسان جنوبی فیلتر شد. البته این هم در نوع خود ترفند جالبیست که یک وبلاگ و یا سایت در برخی از سرورها فیلتر و در برخی دیگر نیز «باز» باشد و صد البته می تواند در راستای «نوآوری» های دولت «مهرورز» در سال «نوآوری و شکوفایی» ارزیابی شود. بر همین اساس از شما که به گفته رئیس جمهور، جانشین وی در استان هستید، سوالی دارم.

جناب مرتضوی! لطف کنید و برای من معنای مهرورزی را توضیح دهید! اگر مهرورزی این است، همان گونه که بارها گفته ام «اف بر این مهرورزی.» ما را «به خیر و مهر دوستان مهرورز امید نیست» پس لااقل لطفاً «شر» مرسانند. و اگر هم معنای مهرورزی چیزی جز این است که در این سه سال از دولت سر زده، لطف کنید حداقل آن را برای من تبیین کنید.

آقای استاندار! نکند هنوز در حال و هوای شغل قبلی خویش (ریاست سازمان زندان ها) قرار دارید و نتوانسته اید مقتضیات وضعیت جدیدتان را درک کنید. شاید می پندارید مردم استان محل خدمت شما چونان «زندانیان» باید چشم و گوش شان به روی هرآنچه که مطابق طبع و میل شما نیست، بسته باشد و باید هرآنچه را شما فرمودید سمعاً و طاعتاً قبول کنند؟! آقای استاندار! باور کنید آن دوران گذشت است که دور تا دور شهر و «فهم» مان را دیوار بکشیم و زمان آنکه به مانند گذشتگان که مردم را بخاطر داشتن رادیو محاکمه و مجازات می کردند، سایت ها و بلاگ های منتقد را با فیلتر کردن تنبیه کنیم تا خدای نکرده احدالناسی آنچه را که مورد تایید ما نیست، نخواند و نداند، تمام شده است.

آقای استاندار! لطفاً ترسو نباشید! اگر واقعاً من در استان محل خدمت شما «ممنوع القلم» و «ممنوع الوبلاگ!!!» شده ام، این را لطفاً صریحاً ابراز بفرمایید. اما جناب مرتضوی! قبول کنید که این «ره که تو می روی نه به ترکستان بلکه به ناکجا آباد است.» مطمئن باشید من برای خود غصه ای ندارم!!! غم و غصه من برای این نظامی است که تمام کم طاقتی ها، بی تدبیری ها و بی تحملی شما در شنیدن نقد و انتقاد به پای آن نوشته می شود و طاعنان و بهانه گیران همین رفتار و کردار شما و امثال شما را بهانه کرده و آن را به پای نظام گذاشته و با ریشخندی از سر تمسخر من و همه آنانی را که دل در گرو «اصلاح» این مرز و بوم را دارند و قلبشان به عشق پیشرفت این ملک و مملکت می تپد را به سخره می گیرند.

آقای استاندار!...
*پ.ن1: جناب آقای دکتر آقاابراهیمی طی کامنتی فرموده اند جناب مرتضوی استاندار محترم خراسان جنوبی، رئیس سازمان زندان ها نبوده اند بلکه سمت ایشان معاونت اداری-مالیاین سازمان بود. با تشکر از تذکر بجای ایشان باید عرض کنم که من بنا به مطلب طنز سید ابراهیم نبوی که پس از انتشار خبر انتصاب ایشان به مقام استانداری خراسان جنوبی نوشته شد، سمت ایشان را ریاست سازمان زندانها ذکر کردم.
پ.ن2: برغم اینکه وبلاگم مدام فیلتر می شود، اما هنوز بنا دارم که به وبلاگ نویسی ادامه دهم تا «کور شود هر آنکه نتواند دید.» برای همین در تکاپور راه اندازی وبلاگی دیگر هستم و احتمال دوباره به بلاگفا بازگردم.

۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

درود
مثل اینکه درست و حسابی من را از خاطر و ذهن و وبلاگستان و لینک و پیوند و کلا عالم وجود خط زده اید که باید آدرستان را از وب دیگری پیدا کنم. حالا اسمم را خط زدید چرا خودم را فراموش کردید؟ بی معرفتی در حد تیم ملی؟ رفتید حاجی حاجی مکه که بیایید؟ حالا بحثمان شد که شد. خدای ناکرده ضرر زیانی که از بابت من ندیدید؟ اگر هم خسارتی وارد شده بفرمایید جبران مافات می کنیم قربان.
ادرس وبلاگ را می گذارم مبادا یادت برود ما هم هستیم.

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز
مطالبت خوب و قابل استفاده بود خوشحال خواهم شد به ما هم سری بزنید .

ناشناس گفت...

چقدر عصبانی...بابا خوب مگه انتظار داری بشینن تماشا کنن که شما هر کار خواستی بکنی؟ خوب دارن وظیفه شونو انجام میدن عزیز من...من اگر جای تو بودم برمی گشتم به وبلاگ اولم تا همه اونایی که توی ایران وبلاگم رو میخوندن مجبور شن برن فیلتر شکن گیر بیارن...خیلی برام عجیب بود که اینقدر قدرت واسه استاندار قایل شدی...نمیدونم چرا پس استاندارای خاتمی هیچوقت از این قدرتا نداشتن... تا جایی که من میدونم مرتضوی هم چندان آدم بدی نیستا...صدها برابر قابل گفتگو تر از هم اسمش توی دادستانی تهرانه ها...

ناشناس گفت...

به نسل بیدار هم سری بزن جناب رسته مقدم!

ناشناس گفت...

آسوده بخوابید ای ملت ایران چون جای مهر به ابعاد چندین سانتیمتر در پیشانی قریب به اتفاق مسئولین و وزرا دولت مهروزی به صورت برجسته حک میباشد. یعنی مملکت شمادارد توسط مومن ترین بندگان خدا اداره می شود.

ناشناس گفت...

سلام. البته آقای صولت مرتضوی رئیس سازمان زندانها نبودند ، بلکه اگر اشتباه نکنم ، معاون اداری و مالی آن بودند. رئیس سازمان زندانها آقای بختیاری (رئیس سابق دادگتری همین بیرجند خودتان) بود که فعلا استاندار اصفهان ماست! 4 نفر دیگری که از سازمان زندانها در دولت نهم به سمت استانداری منصوب شدند را نمی شناسم.

ناشناس گفت...

[گل] [گل] [گل] [گل] [گل]

تاريخ ايران من هويت منه , ايران دفاع از تو نيت منه

,, با سپاس از گروه موسيقي ياس , که به زيبايي اين سروده را اجرا کردند ,,


پاينده نژاد آريا - از تاجيکستان عزيزمان - افغانستان دليرمان - ايران قلب و مادر آريا

سه کشور هم ريشه هم خون و هم زبان ,, آرياناي بزرگ .....

[گل] [گل] [گل]

شاید علاقمند باشی بدانی این مطلب را ???


rooidad.blogfa.com سر بزنی خوشحالم میکنی [گل] [لبخند]

ناشناس گفت...

سلام
من شيده هستم! كژدم فراموش شده!
البته اگر هنوز منو يادتون هست! من به كمك احتياج دارم! دوستان قديمي رو نمي تونم پيدا كنم!

ناشناس گفت...

سلام دوست گرامی.فیلتر دوباره ی وبلاگت منو متاثر کرد.اما من وبلاگتو در روزنامه به دلیل اینکه فیلتر شکن داریم دارم.اما در منزل نه.توصیه می کنم یه مدت اصلا بی خیال وبلاگ نویسی بشی تا بعد دوباره در همین بلاگفا یه وبلاگ دیگه با همین اسم آش ایرونی تشکیل بدی.فیلتر وبلاگت به خاطر مطلب یکی به آخری شما هست که در عین زیبا بودن تند بود.امیدوارم زیاد ناراحت نباشی و صبر پیشه کنی.از اینجور اتفاقات اینجا غیر عادی نیست.خدا را چه دیدید شاید وبلاگ ما هم یه روزی فیلتر شد!!
شاد باشی

ناشناس گفت...

سلام مصطفی جان
استاندار در حد پرسش شما نیست. به محمود معجزه مراجعه فرمایید.
بخوانید خبرهای تکان دهنده در کیهان
من که باورم نشد:

"عضو شوراي عالي حزب همبستگي: انتخابات مجلس هشتم تأييد دوباره احمدي نژاد بود
عضو شوراي عالي حزب همبستگي گفت: در اين انتخابات مردم يك بار ديگر دكتر احمدي نژاد را تأييد كردند و انتخابات نشان داد كه هنوز مطالبه اصلي مردم خدمت رساني و اجراي برنامه هاي عدالت محور است.
محمد زارع فومني كه در گفت وگو با فارس سخن مي گفت با اشاره به انتخابات مجلس هشتم و مشخص شدن تركيب آن گفت: در مجلس هشتم نيروهاي قوي تر و مؤثرتري وارد شده اند و به همين جهت بايد به عملكرد و دستاوردهاي مجلس آينده اميدوار بود.
وي در ادامه اظهار داشت: به علت آنكه تركيب مجلس هشتم به طور اكثريت در دست اصولگرايان است، ان شاءالله مجلس بتواند با هماهنگي بيشتر با دولت بستر سامان بخشيدن به وضعيت اقتصادي را فراهم كند. رئيس ائتلاف اصلاح طلبان جوان در ادامه اظهار داشت: به علت برگزاري انتخابات رياست جمهوري در سال آينده انتظار مي رود كه مجلس آتي مجلس پرتحركي در سال ابتدايي خود باشد ولي نمايندگان نبايد فراموش كنند كه اولويت اصلي آنان رفع مشكلات اقتصادي و معيشتي مردم است و اين موضوع را بهتر از همه خود نمايندگان مي دانند.
ناهماهنگي ميان نيروهاي اصلاح طلب چالش جدي اصلاح طلبان بود
يك عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي «بحران مديريت را از عمده ترين چالش هاي پيش روي اصلاح طلبان» دانست.
محمد صادق جوادي حصار كه در گفت وگو با ايسنا سخن مي گفت ضمن اعلام اين مطلب افزود: ما نياز به تشكيل شوراي مديران احزاب اصلاح طلب داريم، زيرا اگر مجموع نيروهاي مؤثر در جريان اصلاحات به سمت ايجاد يك شوراي مديريتي در برگيرنده پتانسيل نيروهاي مديريتي اصلاح طلب بروند، همه به اندازه خود تأثيرگذار خواهند بود.
وي اظهار كرد: فضاي سياسي فعلي خيلي خوشايند مجموعه نيروهاي اصلاح طلب نيست، توده مردم طرفدار اصلاحات هم براي حضور در انتخابات نياز به انگيزه و روش هاي نو دارند تا به عرصه رقابت هاي سياسي برگردند.
وي با اشاره به آنچه «مجادلات سياسي» ناميد، بر «مدارا و صبر» تاكيد كرد و افزود: ما راهي جز چانه زني با حاكميت نداريم، بايد گفت وگو و اثبات كنيم كه در انقلاب و نظام سهيم هستيم و حركت هايمان براي تقويت پشتوانه نظام از بعد جمهوريت است.
سلامت انتخابات را
تائيد مي كنيم
رئيس ستاد انتخابات جبهه آزادي وابسته به جبهه اصلاحات گفت: سلامت انتخابات در مرحله دوم انتخابات در تهران و شهرستان ها به خوبي رعايت شد و مي توان گفت كه سلامت انتخابات در كل مرحله اول و مرحله دوم انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي خوب بود.
تلاش جبهه مشاركت براي خارج كردن احزاب اصلاح طلب از درون نظام
تعدادي از اعضاي حزب اعتمادملي در واكنش به اظهارات نقل شده از محسن ميردامادي دبيركل جبهه مشاركت در رسانه ها كه گفته بود حزب اعتماد ملي به دليل رئيس جمهور شدن كروبي تشكيل شده است و اعضاي اين حزب نيز براي گرفتن پست در دولت دبيركل، گردهم آمده اند كه در صورت عدم موفقيت در انتخابات آتي عمر اعتمادملي نيز تمام مي شود گفتند: افرادي كه در حزب مشاركت هستند به علت سرخوردگي تندروي دچار ياس و نااميدي شده اند و در تعيين سرنوشت كشور جايگاهي ندارند و تلاش مي كنند براي ساير گروه هاي اصلاح طلبي كه در درون نظام هستند مانع ايجاد كنند و آنها را هم از دايره نظام خارج كنند.
حجت الاسلام ميرهادي رئيس شاخه روحانيون حزب اعتماد ملي كه در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران سخن مي گفت در واكنش به اظهارات محسن ميردامادي گفت: از اظهارات محسن ميردامادي جز خودزني و تخريب جريان اصلاح طلب چيزي ديگر استنباط نمي شود.
رئيس شاخه روحانيون حزب اعتماد ملي تصريح كرد: اينگونه مواضع حزب مشاركت از اين موضوع حكايت مي كند كه آنها وقتي مي بينند در صحنه نظام سياسي حضور و نقش ندارند مانع حضور و نقش ديگران مي شوند.
در همين حال حجت الاسلام محمدباقر ذاكري عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي گفت: افرادي كه در حزب مشاركت هستند به علت سرخوردگي، بي مهري يا تندروي دچار ياس و نااميدي شده اند و در تعيين سرنوشت كشور جايگاهي ندارند و تلاش مي كنند براي ساير گروه هاي اصلاح طلبي كه در درون نظام هستند مانع ايجاد كنند و آنها را هم از دايره نظام خارج كنند.
حزب اعتمادملي نامزد خاصي در انتخابات رياست جمهوري ندارد
رئيس ستاد اجرايي انتخابات حزب اعتمادملي گفت: اين حزب با اتمام انتخابات مجلس هشتم، بدون فوت وقت و با سامان دهي و اصلاحات لازم در تشكيلات، فعاليت خود را براي انتخابات رياست جمهوري آغاز كرد.
مسعود سلطاني فر، در گفت وگو با مهر ضمن اعلام اين خبر اظهار داشت: حزب اعتمادملي به منظور نهادينه سازي فرهنگ تحزب و افزايش نقش مردم در مشاركت هاي سياسي و تعيين سرنوشت خود از هم اكنون فعاليت خود براي انتخابات رياست جمهوري را كليد زده و مسلماً همچون ائتلاف هاي فصلي تنها در ايام انتخابات فعاليت نخواهد كرد.
وي افزود: سازمان دهي، عضوگيري، انجام برنامه هاي آموزشي براي اعضاء، گسترش فعاليت هاي حزبي و توسعه دفاتر استاني حزب اعتمادملي از جمله كارهايي است كه در دستور كار حزب براي حضور هرچه بهتر درانتخابات رياست جمهوري قرار گرفته است.
سلطاني فر درخصوص احتمال اعلام آمادگي كروبي براي حضور در انتخابات دهم رياست جمهوري نيز تصريح كرد: هنوز هيچ نامزد خاصي را مدنظر نداريم و تاكنون هيچ گونه بحثي دراين خصوص از سوي حزب اعتمادملي مطرح نشده است"