۱۳۸۷ فروردین ۹, جمعه

«آش ما همچنان داغ داغ است!!!»

«آش ما همچنان داغ داغ است!!!»

همین یک ماه پیش بود که در سومین سالروز تولد وبلاگم نوشتم که «نمی دانم آیا سال دیگر می توانم در اینجا تولد وبلاگم را جشن بگیرم یا نه؟» که خوشبختانه یا متاسفانه دوستان «مهرورز» زیاد ما را منتظر پاسخ نگذاشتند و در آستانه سال نو عیدی ما را دادند و وبلاگ ما را فیلتر کردند تا در عرض یک سال، دو وبلاگ از من گرفتار تیغ تیز فیلترینگ شود.

البته خدا را شکر در «آزادترین کشور جهان» این اجازه را دارید تا هر وقت سایت تان یا وبلاگتان فیلتر شد، وبلاگ دیگری باز کنید و دوباره بنویسید تا آنها هم شما را دوباره فیلتر کنند و باز «روز از نو، روزی از نو» و دوباره تکرار این سیکل تکراری!!! اما خوشبختانه یا شاید هم متاسفانه من کمی پررو تر از این حرفها هستم و فعلاً قصد آن ندارم تا شعله زیر این «دیگ آش» را خاموش کنم حتی اگر به قیمت آن باشد که به مانند نوزدهم اردیبهشت سال 86 –سالی که سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی نام گرفته بود- دوباره تنها به دلیل نوشتن چند یادداشت مستند و یا گذاشتن مقاله ای که در ارگان رسمی "سازمان مجاهدین انقلاب" به چاپ رسیده بود، به دیدار سربازان گمنام امام زمان نائل آیم.

به هر حال به مصداق ضرب المثل معروف «سالی که نکوست از بهارش پیداست» از هم اکنون پر واضح و مشخص است سالی که قرار است در آن «شکوفایی و نوآوری» صورت گیرد، چه سال پر خیر و برکت و نیکویی خواهد بود. لذا من هم در یک «نوآوری» مجبور شدم – یا بهتر بگویم که مجبورم کردند- تا از سیستم فارسی وبلاگ نویسی بلاگفا به سیستم اجنبی و بیگانه بلاگر نقل مکان کنم تا بعد از شیوع پدیده فرار مغزها، شاهد پدیده نوظهور «فرار وبلاگ ها و وبلاگرها» بصورت توامان باشیم تا به همگان ثابت شود که این آش ما همچنان داغ داغ است و هنوز قصد آن نیست تا شعله آن را خاموش کنم. این امید را دارم تا دوستان مهرورز نیز به این مسئله واقف شوند که با این بازی ها، ره به جایی نخواهند برد.

۱۲ نظر:

ناشناس گفت...

آقا مبارک ها باشه. هم سال نو و هم وبلاگ جدید. وبلاگ قبلی رو من با فیلترشکن باز میکردم نمی تونستم نظر بذارم. حالا ایشالا این یکی تا آخر سال دووم بیاره!!!

Unknown گفت...

مبارکه! خوب شد...
ایشالله حالا حالا این آش داغه داغه!!!

ناشناس گفت...

سلام عزیز! نوآوری امسالت رو تبریک می گم. یادت باشه در جهان سوم هیچ کس امنیت و ثبات نداره پس از فیلتر شدن تعجب نکن و به راهت ادامه بده.
آدرس وبلاگت رو هم تصحیح کردم
پیروز باشید.

ناشناس گفت...

سلام .مبارکه...............دیدی گفتم از یه جای دیگه شروع میکنی!!!!!!!!!
سال نو شما هم مبارک و معذرت از تاخیر....

ناشناس گفت...

سلام.عيدتون مبارك.از راه اندازي وبلاگ جديد بسي خوشحال شديم.همونقدر كه از فيلتر وبلاگ قبلي ناراحت.به هر حال شهرت و راديو زمانه و دويچه وله هم مشكلات داره.يعني مشكلات آش با جاش!از نظرات ارزشمند شما هم ممنون و شاد و موفق باشي.
اگه به حوزه ي خصوصي هم دسترسي پيدا كردم كمي هم براي شما كنار مي ذارم!

ناشناس گفت...

بازگشت غرورآفرین شما را از سفر مهرورزی تبریک و تهنیت می گویم
انشاء ا.. آش پیش پا فراموش نشه
م .سورگی

ناشناس گفت...

مصطفي عزيز سال نو را خدمت شما و خانواده محترم تبريك عرض مي كنم. از بابت كوچ اجباريتان به اينجا متاسفم.اميدوارم در خانه جديد راحتتر باشي. راستي اگر مي خواهي من هم مشمول الطاف مهرورزي قرار نگيرم نام و لينك مرا از رديف مشاركتي ها به رديف لينك دوستان منتقل نما.

ناشناس گفت...

سلام مصطفی جان
من پیش از اینکه به اینجا نقل مکان کنی پیاممو برات میل کردم امیدوارم رسیده باشه.
آقا در مورد یزد هم باید بگم کاش اون مطلب رو تا ته می خوندی. من طرفدار تحریم نبودم. تحریم روش و قاعده خودش رو داره نه اینکه بشینی و دست روی هم بگذاری. در مورد فرق تحریم با عدم شرکت نوشته بودم . تازه نظر ما در انتخابات ریاست جمهوری در مورد تحریم مگه لحاظ شد که این یکی بشه. ما خودمونو کشتیم که با معین حضور پیدا نکنیم اما حرف اول و آخر رو همچنان خودشون زدند. نتیجشم دیدن...
بهت لینک دادم برادر
سال خوبی داشته باشی

ناشناس گفت...

توی تاریخ ایران کم داشتیم کسانی که اهل سازندگی و شروع از نو باشن...از نو...از نو...از نو...این یه جورایی از قرآن هم در میاد...خوشحالم که دوباره شروع کردی از نو...حتما ÷ر توان تر و بهتر از پیش خواهد بود...

ناشناس گفت...

سلام
سال نو ووبلاگ نو مبارک

ناشناس گفت...

سلام
فرا رسیدن بهار طبیعت مبارک. آرزومه آشتون همیشه داغ داغ باشه و لب سوز تا دهن دولت مهرورز رو به خوبی بسوزونه.
موفق باشید.

ناشناس گفت...

در رابطه با همين مطلب پستي گذاشتم لطفا نظر بدهيد